Tjenare Flenare!:p

Tjenare flenare:p
Jag orkar inte skriva om Dalarna idag med jag är såååå trööööttt!!!
men jag har varit med Matilda och hennes syster..
Först åt vi glass mjukglass! MUMS;)
Sen gick vi hem till Matilda och jag kommer inte ihåg....THIHI
Sen efter det....laga vi en god lunch!
Sen åt vi.....Sen var vi med Matildas,min gamla klass kamrat Alexander.
Sen gick jag typ hem.... Inte så mycket vi gjorde jag vet!
Men jag gick faktist hem fem och jag kom dit typ ett..
Jag gick hem så tidigt för de skulle träna.
Imorron ska jag typ också vara med Matilda.
Sen ska jag ju på ridläger på måndag så jag kommer inte kunna skriva på en vecka men jag hoppas att Tina kommer skriva då;)
Läs gärna min och Tinas blogg också;)
Tinarosannafriends.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0